Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2007

ΑΤΑΚΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ



Οι 16 πιο μισητες απ'τους αντρες ,γυνεκειες ατακεςκατα τη διαρκεια του σεξ....

-πιο βαθια...
(μωρη, εχω κι αλλο και στο κρυβω)
-μη σταματας...
επιτακτικα
(ποσο ν'αντεξω ο χριστιανος, ανθρωπος ειμαι κι εγω λυγισα)
-ολοοο...
(δε θελω να σε πονεσω βρε κουτο γι'αυτο δεν το ξεδιπλωνω)
-ααχ συνηλθα...
(ωχ θ'αρχισει να μιλαει παλι)
-θελω να σε ακουσω να τελειωνεις...
(μα, εχω τελειωσει ηδη, γλυκια μου)
-οχι, οχι τιποτα. απλως με το μαγιο φαινοταν μεγαλυτερο...
(ηταν που δεν ειχα που να βαλω τα κοχυλια)
-χαιδευτικα τυπου γουτσου, τερατουλινι, τζουτζουκι...
(ποσο θα επιανε αν την πουλαγα σ'εναν αραβα)
-δουλευε το...
(θα μου κολλησεις ενσημα ομως;)
-καρφωσε με...
(γαμωτο ξεχασα να φερω και το πριτσινοπριονο)
-τι θα κανουμε μετα;
(δεν ξερω για σενα, εγω παντως λεω να περασω μια βολτα απ'την φυλης)
-πρωτη φορα ενιωσα ετσι...
(αν συνεχισει να με δουλευει θα την χτυπησω)
-τα εκανες και με αλλη αυτα;
(οχι βρε για σενα τα φυλαγα)
-μ'ανατριχιαζεις...
(ειναι που χω αφησει ανοιχτο το παραθυρο του μπανιου)
-ναι, ναι, ναιαιαιαι, αααχ, ναι, ναιαιαιαι.........
(να το παρω το τζιν σε μαυρο Η σε ασπρο;;;)
-τσουζει.. λες να εχω μυκητες;;;
(τωρα θα εχω κι εγω)
-θελω να βλεπω το προσωπο σου...
(παλι θα γυρισει, γαμωτη μου!)

2 σχόλια:

PaNoS είπε...

xexexe!! Πολύ καλό post!Thanks για το comment σου!

smile είπε...

καλησπερα πολλυ ωραιο το post σου και αρκετα ενδιαφερον το blogg σου.
http://sporstefanos.blogspot.com
με εκτιμηση στεφανος.