Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

new life salonika


Εκθεση γαμου θα πραγματοποιηθει το σαββατοκυριακο στο ξενοδοχειο porto pallas της θεσσαλονικης. Η χαρα της θειας... Ολες οι μαναδες λοιπον, θα τρεξουν να θαυμασουν τις μπομπονιερες και τα νυφικα! Α... Ολα κι ολα! Μια φορα -ελπιζω- παντρευεται το παιδι τους να μην παρουν τα καλυτερα;;; Πολυ Ε Λ Ε Ο Σ δηλαδη... Δεν ξερω ρε παιδι μου αλλα αυτα τα κλισε του γαμου μου τη δινουν πολυ... Ο κοσμος νομιζει οτι ο γαμος ειναι κοσμοϊστορικο γεγονος και πρεπει να ειναι ολα τελεια και ακριβα. Γιατι αν ο γαμος δεν στοιχισει 20.000 ευρω δεν ειναι γαμος σωστος. Και τρεχουν ολοι να παρουν καταναλωτικα δανεια.. Και μαζευουν 10 χρονια λεφτα... ΓΙΑΤΙ;;;; Για μιση ωρα διαδικασια...
Σα την μανα μου που μου πεταξε προχτες εκεινο το θεϊκο...
"Στο γαμο σου με αμαξα θα πας." Κι εγω ηθελα να χτυπησω το κεφαλι μου στον τοιχο...

Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι ο γαμος πρεπει να ειναι απλος και λιτος... Γιατι για σενα τον κανεις και οχι για τη θεια Μαρικα που καημο το εχει η γυναικα να σε δει νυφουλα. Ουτε καν για τη οικογενεια σου... Εγω προσωπικα τον δικο μου γαμο - αν ποτε παντρευτω δηλαδη- θα τον κανω σε ενα γραφικο ξωκλησι. Εγω, αυτος κ οι κουμπαροι...Α!!!! και ο παπας εννοειται...

1 σχόλιο:

Nisyrios είπε...

Ετσι μπράβο! Πέστα! Χαρά σε αυτόν που θα σε πάρει! Ε μα, υπάρχουν και τέτοια κορίτσια στις μέρες μας κυρίες και κύριοι...

Συγχαρητήρια για το ωραίο σας blog και εύχομαι εις ανώτερα.

Α, και με ένα καλό παιδί! :-P