Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ...

Περασε περιπου μια βδομαδα, ειχα πει οτι δεν προκειται να ασχοληθω ξανα με τον ακατανομαστο κι ομως ασχοληθηκα χτες. Εμαθα ποσο κοστισα στην μανα του... 4500 ευρω και νεο αυτοκινητο δηλαδη περιπου 20000 οχι δεν ειναι ζσχημα για 1η φορα. Νιωθω ντροπη που βρισκομουν στο πλευρο του. Νε πουλησε κανονικοτατα.... Καλη η ταριφα του χωρισμου δεν λεω ομως υποτιθεται οτι αγαπας! Τελικα ολα αγοραζονται σε αυτον τον κοσμο... Ακομη και τα αισθηματα. Νομιζω οτι δεν εχω αντοχες να ασχοληθω με αυτο το θεμα, αλλωστε ο Γιαννακης φροντισε να σηκωσει το χερακι του πανω μου την Δευτερα το βραδυ και παραλιγο να με ριξει απο τις σκαλες. Τα κανει σε μενα γιατι τον παιρνει.... Στην Κρουελα δεν μπορει να τα κανει τον κραταει απο τα α....δια. Λυπαμαι πολυ για τον χρονο που εχασα. Πρεπει να προχωρησω. Την αλλη βδομαδα παω Πηλιο με τους φιλους μου. Θα φροντισω να περασω οσο πιο τελεια γινεται και να αφησω πισω πραγματα που με φθειρουν και μου κανουν κακο.
Νεα μετα την εκδρομη....

2 σχόλια:

ΑΛΙΚΗ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥ...
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΛΑΙΣ ΑΚΟΜΑ?
ΧΑΛΑΡΩΣΕ!!! ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΖΗΣΕ Κ ΣΥΝΕΧΙΣΕ Κ ΑΣΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΙΣΩ ΣΟΥ..
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Κ ΕΧΕΙ Κ ΣΑΡΑΠΕΝΤΕ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΑΛΛΑ... ΕΝΟΣ ΚΟΚΟΡΟΥ ΓΝΩΣΗ : )

Stalitsa είπε...

τελικα ισως να εχεις δικιο απ την αρχη δεν αξιζε αλλα θα χρειαστω χρονο να το καταλαβω σ ευχαριστω παντως